Kantoi! Gambar Neelofa Pegang Tangan Nazim Othman Depan Kaabah- Erma Fatima Putar Belit




Kantoi! Gambar Neelofa Pegang Tangan Nazim Othman Depan Kaabah- Erma Fatima Putar Belit
erma fatima
Babak akhir Kau Yang Terindah ada sedikit kontroversi, apabila penonton mula mempersoalkan babak pegang tangan depan kaabah oleh Neelofa dan Nazim Othman yang berlakon dalam cerita tu. Seandainya benarlah babak Neelofa pegang tangan Nazim tu berlaku depan Kaabah , memang tak patut buat maksiat depan Kaabah. Bersentuhan antara lelaki dan perempuan tu kan haram.

Pengarah Kau Yang Terindah Erma Fatima menjawab mengenai babak akhir Drama Kau Yang Terindah dimana ada scene Neelofa berdoa dan kemudian dia memegang tangan Nazim Othman , apabila Firman muncul, nak menunjukkan dia telah pilih ‘suaminya’ .Sama ada betul dibuat di tanah suci atau di tempat lain…berikut apa kata Erma

erma fatima kau yang terindah

Erma Fatima telah menjawab pertanyaan dan persoalan mengenai babak Neelofa pegang tangan Nazim Othman tu di twitternya. Kata Erma semua babak tidur sekatil dan pegang tangan tu dibuat di KL bukan di Mekah.
ermas fatima
Tapi bila tengok screenshot ni memang jelas shoot ini di ambil di sekitar Kaabah..kerana struktur lantai yang mirip di kawasan Kaabah. Kalau masjid rasanya jarang yang ada lantai macam ni

Lihat! sama bukan...apa pun kite bersangka baik ajelah ye


Responses

0 Respones to "Kantoi! Gambar Neelofa Pegang Tangan Nazim Othman Depan Kaabah- Erma Fatima Putar Belit"

Return to top of page Copyright © 2013 | ambooyat.com