PANAS!! VIDEO Anwar Ibrahim Di Beaufort, Sabah




Menjelang PRU 13 ni semua pemimpin turun berkempen. Mana tempat yang tak pernah pergi dorang pergi, canang parti masing-masing sana sini. Suap duit tak usah cerita lah, tak cukup dengan wang 'bantuan' Felda berjuta-juta, ditambah lagi bonus raya, bukan main suka suki je nak bagi duit banyak tu pasti ada isu disebaliknya. Bagi pihak pembangkang pula sibuk dengan manifestonya nak turunkan harga kereta, royalti dan macam-macam lagi lah.

Bagi me, takde yang buruk dan baiknya samada parti kerajaan mahupun pembangkang. Tapi yang membuatkan parti tu BUSUK adalah orang-orang di dalamnya sendiri. Apapun pilihan di tangan anda :)

VIDEO Anwar Ibrahim Di Beaufort Sabah



Responses

0 Respones to "PANAS!! VIDEO Anwar Ibrahim Di Beaufort, Sabah"

Return to top of page Copyright © 2013 | ambooyat.com