Gambar Adlin Aman Ramli Dan Rantai Salib Adalah Superimpose!



Gambar pengkritik tetap Akademi Fantasia, Adlin Aman Ramli memakai rantai yang ada lambang salib? Gambar ini diambil ketika Konsert AF minggu ke-6 yang lalu. Kalau dilihat dari jauh memang nampak macam lambang salib atau ada orang yang nak kenakan Adlin dan buat superimpose!


kalau korang perati betul2 gambar 1 dan 2, separuh rantai tu berada kat bahagian dalam baju Adlin, manakala gambar ketiga dah terkeluar sepenuhnya pula sedangkan ia hanyalah di zoom. so tak mustahil ni adalah sekadar gambar superimpose!


Responses

0 Respones to "Gambar Adlin Aman Ramli Dan Rantai Salib Adalah Superimpose!"

Return to top of page Copyright © 2013 | ambooyat.com