Semakan Nama & Penempatan PLKN 2012 Mulai Esok | Cara Cek PLKN



Pasti adik2 yang lahir pada tahun 1994 tak sabar nak tahu samada terpilih atau tak untuk mengikuti Program Latihan Khidmat Negara (PLKN) sesi 2012. jangan risau sebab mulai esok, 11 Julai korang boleh membuat semakan nama dan penempatan PLKN sekiranya terpilih di mana-mana kem latihan Khidmat Negara.


Semakan PLKN boleh dibuat dengan cara berikut 

Semakan PLKN melalui sms:
Taip PLKN SEMAK 941234567891 dan hantar ke 15888


Semakan PLKN melalui aplikasi online:
Sila layari laman web PLKN www.khidmatnegara.gov.my. kemudian taip nombor kad pengenalan anda dan tekan enter.


PLKN memang best giler, rugi sape yang tak pegi. rasenye pengalaman masa kat sana memang takleh carik kat mana2. rase nak join plkn lagi heee



Responses

2 Respones to "Semakan Nama & Penempatan PLKN 2012 Mulai Esok | Cara Cek PLKN"

rubee rubi ^^ said...

camne ni eh? saya kena lapor diri 2 januari... masalahnya masa tu saya takde kat malaysia...adoiii pening kepala...membazir lah duit tiket flight...


December 1, 2011 at 6:56 PM
suuyaMirmo said...

sy rse sy kumpulan2 /3,bole ke chek...


December 21, 2011 at 12:01 PM
Return to top of page Copyright © 2013 | ambooyat.com