Azri dan Lena AF9 bermesra di Hotel Bali?



Sebelum ni keluar gosip mengatakan dua orang artis baru dari program realiti bermesra di bilik hotel selepas masing2 memberi alasan dengan rakan lain kononnya nak berehat di dalam hotel saja akibat kepenatan. tak sangke pula artis yang dimaksudkan yelah Azri dan Lena bekas pelajar Akademi Fantasia 9. 



  • Berita di Gua.com.my

Al-kisahnya, sekumpulan artis rancangan realiti ini diberikan tugasan untuk menjalani rakaman di sebuah pulau peranginan popular di negara seberang. Apabila mereka tiba di sana, seperti biasa jadual yang padat dengan urusan imigresen & sebagainya membuatkan mereka keletihan. Dalam keletihan, krew produksi yang bertugas sama ingin merehatkan minda dengan berjalan-jalan di sekitar pulau peranginan tersebut. Namun, apabila mereka mengajak si lelaki (peserta rancangan realiti) ini, dia menolak dengan alasan untuk berehat di bilik hotel. Nak dijadikan cerita, si wanita (peserta rancangan realiti) turut memberikan alasan yang sama. Orang yang mengajak tidaklah mengesyaki apa-apa, fikir positif katakan.
Tetapi, sudah ditakdirkan tuhan nak tunjuk peel pasangan rancangan realiti ini. Seorang peserta, biarlah kami namakan sebagai X naik ke bilik hotel. Apabila pintu dibuka, dia terkejut melihat si wanita ini sudah menghempap tubuh si lelaki ini. Lagaknya, seperti baru nak bermadu mesra menyedut kemanisan sesama sendiri. Kalau ikutkan, sejak dari awal musim rancangan realiti pun, kedua-dua pasangan ini sudah menunjukkan interestyang mendalam terhadap satu sama lain.
Jawab Azri, 
“Hakikat sebenar bukan seperti yang semua orang sangka. Mungkin ada orang yang dengki dan Azri tidak tahu siapa. Yang penting sekarang, Azri tidak mahu memburukkan sesiapa. Azri harap perkara ini tidak diperbesarkan lagi. Azri teraniaya. Ini semua salah faham. Azri pun tidak tahu kes ini heboh diperkatakan di Malaysia. Azri tahu pun selepas Raqib, kawan Azri di Akademi Fantasia telefon semata-mata nak dapatkan kepastian dari mulut Azri sendiri. Biasalah cerita dari mulut ke mulut, pastinya ada tokok-tambah dan tidak boleh dipercayai.”


Responses

13 Respones to "Azri dan Lena AF9 bermesra di Hotel Bali?"

Anonymous said...

Siapa yg nak mengaku kalau berak tengah jalan....he he he he.


July 10, 2011 at 4:03 PM
Anonymous said...

AZRI tu memang buruk perangai...
bukan mengutuk.. tp, REALITI..!
dah buat maksiat byk kali kot..!
Siapa nak mengaku kan??????


July 13, 2011 at 11:55 AM
chekyna said...

Lena 2 pun satu....konon bajet gentle face to face ckp suke kt azri mase lam diari...suke sgt la kauuuu kan bajet org pun suke kau..haha....azri pom ape lagi..kompem r mcm kucing dapat ikan...xdapat ikan goreng,ikan kukus pom boleh....huhu


July 14, 2011 at 11:49 PM
Anonymous said...

x payah nk menggelabah sgt korang ni!! hello!! aku ni KAWAN BAIK FINA yg sendiri kena tikam belakang dgn FINA OK !! FINA mmg xmulut longkang kot.korang kisah ape.kitrg org melaka dgr mcm ni...kitrg gelak!! azri dgn lena 2 mangsa.fina kalau dia tergugat.dia sanggup buat ape je.janji saingan die tewas!!! that is fina..xpercya?? pergi sekolah ktrg tanya cikgu2.berapa banyak cikgu tak suka nursyafinaz a.k.a fina!! org tua pon die boleh fitnah.ini kan azri dgn lena.kesian azri dgn lena.wa gelak dgr beb!! azrri dgn lena is mangsa keadaan!! even aku x minat azri dgn lena.aku just nak share perangai sebenar fina!!!


July 15, 2011 at 10:32 AM
Anonymous said...

hello2 org kt atas....jgn menilai org...isu skang xde kne mengena ngan isu yg lepas2 okeh....ko kate fina fitnah lena n azri....ok,katakanlah benda tu sememangnye fitnahmaknanye ko btol...tp KATAKANLAH ape yg fina kate tu plak btol, kt sini dah jatuh ko plak yg MEMFITNAH si fina ni...ko taw x hukum dose sesama manusia??


July 16, 2011 at 1:17 AM
Anonymous said...

tubuhkan suruhanjaya diraja


July 17, 2011 at 10:42 AM
Anonymous said...

fina :kau dah kalah AF dgn Lena jgn tak puas hati pulak .kau dapat imuniti ada lena dengki dgn kau ?.kau kalah nk buat pulak cerita fitnah ni.mmng kau tak kemana lah dlm bidang seni ni k fina :) aku percaya Lena dgn Azri aku tngk diari hari hari kot dh kenal sngt lah perangai diorng.kejab cerita bila kau dah tngk azri dgn lena buat benda tu kau terus belah balik bilik kau .surat khabar semlam pulak kata lepas kau tngk kejadian tu kau masuk bilik azri dgn erul pastu duduk atas katil erul tngk tv sembang dgn lena mcm biasa smpai azri tidur ? apa cer FINA ?der cerita bodoh fina cerita bodoh -.-


July 18, 2011 at 8:37 PM
Anonymous said...

KORANG EPRGI TGK DIARI BALIK!!! ULANGAN DIARI!! AIDA KAKA FINA SENDIRI PERNAH BG KOMEN PASAL PERANGAI FINA TIME AF MASUK AF9..DIA CKP FINA SUKA DENGKI DGN ORG.KALAU DLM EPRTANDINGAN DIORG AKLAH SBB FINA SUKA CKP BUKAN2.SO??KAKAK SENDIRI CKP!! NAK AKU SHARE KE VIDEO DIE??AKU KAWAN DIE DULU.AKU SENDIRI KENA TIKAM.SO AKU DAH TAUBAT NK BACKUP FINA!!!


July 19, 2011 at 5:18 AM
ct zie ben said...

bolehhh ak nk tgk video ttg fina tu
share dgn ak kt fb...ak nk thu ttg prgai fina yg sbnar..

ko add ct zie ben...ak mmg geram dgn fina tu


July 20, 2011 at 6:07 AM
Anonymous said...

KALAU KOPRANG KENAL AZRI. KORANG TAHU LA MCM MANE PERANGAI BURUK DIA. MMG ROMEO. GUNA PEREMPUAN UTK LEPAS NAFSU JEA. KWN AKU DAH TERKENA. JD X MUSTAHIL LA APA YG FINA BG TAHU NI ADA BETUL NYA.


August 3, 2011 at 11:44 AM
Anonymous said...

NO COMENT... MAINAN DUNIAWI.. SEMUA TERPEDAYA... X PAYAH PIKIR ORANG YG X PENTING DALAM HIDUP.. "LAGHA"SIA-SIA... BAIK KITA PKIR MCM MNA NAK JDI ORG YANG TERBAIK SUPAYA TERHINDAR DARI SEGALA KEMAKSIATAN... RENUNG-RENUNGKAN... DAN, SELAMAT BERALMAL..!!


October 27, 2011 at 2:37 PM
Anonymous said...

AQ RASE FINA TU BETOL . DAH KALAU SI AZRI GN LENA TENGAH BT MASE TU PASTU SI FINA PULAK TERNMPAK , BKN FINA SNGAJE PON NK OPEN DOOR MASE TU .. HAIH BODO LAH ORG YG BT CITER PASAL FINA TU . KE AKAK DYE SENDRI AIDA YG X PUAS HATI SBB KNE BUANG DR AF PASTU KNE GNTI GN FINA . !!! EHH STOP THIS NONCENSE LAH WOI . FINA IS ALWAYS TRUE !!!


November 26, 2014 at 11:32 PM
Anonymous said...

Betol tu . Aq sokong . Fina aq rase betol


November 26, 2014 at 11:33 PM
Return to top of page Copyright © 2013 | ambooyat.com