(Video) Iklan Kit Kat Hang Tuah tak sesuai dengan imej Dato' M.Nasir?



Sape ade tengok iklan Kit Kat? ala yang M. Nasir jadi Hang Tuah tu. bile first time tengok iklan tu siyes rase pelik. eh biar betul Dato' M.Nasir yang berlakon dalam iklan ni, agak kurang sesuai dengan imejnya seorang composer terkenal dan berpengaruh dalam industri muzik negara.

dan nampaknye bukan me aje yang rase macam tu, sampaikan press tanya kat M. Nasir sendiri



menjawab isu tu Dato' M.Nasir berkata
“Itu kerja. Mungkin sebab imej serius M.Nasir itu sudah melekat di ingatan masyarakat.”
“Pihak Kit Kat rasa saya sesuai.Sebab itu mereka memilih saya.”

tu namanya sikap yang profesional, even dah femes tapi masih boleh melakonkan watak yang  bersahaja dan lawak. bukan macam sesetengah artis, baru nama naik siket dah berlagak diva tak nak pegang watak cikai2..eheh sapo lah tu


Responses

0 Respones to "(Video) Iklan Kit Kat Hang Tuah tak sesuai dengan imej Dato' M.Nasir?"

Return to top of page Copyright © 2013 | ambooyat.com