Keputusan Akhir Maharaja Lawak 2011 | Sepah Juara



Gelak guling2 bile nengok persembahan peserta Maharaja Lawak, kire lawak mereka ni menjadi dan sampai kat penonton. tapi sayangnye Maharaja Lawak ni dah nak sampai ke penghujungnye. Gelanggang Maharaja Lawak peringkat akhir akan diadakan di Stadium Melawati, Shah Alam pada 24 Jun 2011. so sape2 yang nak tengok secara live tu boleh lah beli tiket di web dan fanpage ASTRO.
agak2 korang sape yang bakal jadi juara Maharaja Lawak neh? Sepah, Jozan, Jambu atau Nabil? me mestilah sokong SEPAH! lawak dorang memang gile2 best ah...

kalo tengok undian terkini Maharaja Lawak, Jozan mendapat undian tertinggi diikuti Sepah, Nabil dan terendah Jambu.



@: jangan lupe 24 jun ni wokey!




Responses

0 Respones to "Keputusan Akhir Maharaja Lawak 2011 | Sepah Juara"

Return to top of page Copyright © 2013 | ambooyat.com