(Gambar) Tudung Yuna Ala Serban Singh



Salam semua, arini me nak share gambar terbaru dari penyanyi terkenal Yunalis zaraii atau lebih dikenali Yuna. macam yang korang taw, Yuna ni antara ikon artis bertudung yang menjadi ikutan peminat terutama gadis remaja yang gemar mencuba gaya tudung terbaru.

yuna duta kamera canon

baru-baru ni, Yuna yang dilantik sebagai duta Canon hadir ke majlis dengan fesyen tudung "terbaru'nya. tak tahu lah nak panggil ni tudung ke hape? korang tengok je lah


yuna duta kamera canon

ada sama tak ngan serban pak singh neh


@: eheh...


Responses

1 Respones to "(Gambar) Tudung Yuna Ala Serban Singh"

~sayahafiz~ said...

tumpang lalu...tapi kan...kalau tak silap dia ikut cara pemakaian orang africa,,zimbabwe..lebih kurang mcm tu laa... =)

tapi yang ni no komen..kih3


June 21, 2011 at 4:48 PM
Return to top of page Copyright © 2013 | ambooyat.com