(Gambar) Kad Kahwin TOMOK Berkotak Baldu



Kad Kahwin Penyanyi Tomok Sangat Romantis!


dah jadi trend para artis mengguna design yang menarik dan kreatif tuk kad kahwin mereka. tu baru kad kahwin, majlisnya nanti pasti lagi meriah. kalau sebelum ni kad jemputan dari Noh Hujan dan Mizz Nina direka dalam bentuk baju tradisional pasangan lelaki dan wanita Jepun.

Kali ni kad kahwin Tomok yang juga vokalis kumpulan New Boyz pun tidak kurang juga hebatnya. Dua kad yang mengandungi kad untuk majlis pernikahan dan majlis resepsi telah dimasukkan dalam sebuah kotak baldu berwarna kuning diraja.

Bila kotak itu dibuka, tertera nota muzik lagu Bagaikan Bidadari hasil ciptaan Tomok sendiri dan ditujukan untuk bakal isterinya yang tercinta, Ayu.
Kad berwarna purple lavender dan putih itu adalah untuk majlis pernikahan mereka yang bakal diadakan pada 1 Julai 2011. Manakala kad berwarna merah putih pula adalah untuk majlis resepsi mereka pada 9 Julai 2011.


sumber:murai


Responses

1 Respones to "(Gambar) Kad Kahwin TOMOK Berkotak Baldu"

Wanie said...

artis xpela duit banyak..
xtau nak buat ape kan..hehe

kalau kite org besa ni,
buat ad besa sudah..
tak payah membazir kan..:)


June 26, 2011 at 8:28 AM
Return to top of page Copyright © 2013 | ambooyat.com