Krisdayanti Hamil 4 Bulan, Ex-Wife Raul Lemos Ketawa



Usia perkahwinan baru mencapai sebulan tapi Kris Dayanti dah hamil 4 bulan. ni bukan lagi bunting pelamin namanya, bunting di luar pelamin eheh...

Krisdayanti Hamil 4 Bulan, Ex-Wife Raul Lemos Ketawa


Mendengar laporan tersebut, bekas isteri Raul Lemos iaitu Atha terus tertawa.


"Saya bercerai dengan Raul Lemos pada Disember lalu. Ertinya masa belum bercerai lagi, dia (Krisdayanti) sudah pun bunting," katanya kepada wartawan.
"Yelah, sebelum bernikah lagi, mereka memang dah duduk sama-sama. Kalau ke Timor Leste pun, tinggal bersama. Jadi, kalau dia (Krisdayanti) bunting pun, memang logiklah. Jadi, ini bukanlah sesuatu yang memeranjatkan," kata Atha lagi.

Krisdayanti dan Raul Lemos menikah pada tanggal 20 Mac 2011 lalu. Mereka kemudian mengadakan resepsi perkahwinan di Hotel Mulia, Jakarta Selatan pada 25 Mac 2011.

~murai



Responses

11 Respones to "Krisdayanti Hamil 4 Bulan, Ex-Wife Raul Lemos Ketawa"

cacing said...

wah! kot2 sperm laki tu advance.. masuk terus jadi 4bulan.... hahahha


April 19, 2011 at 7:37 PM
man yusoef said...

ape nak jadi la...pandang isu zina ni mcm benda remeh....buat malu jek...dah la artis beragama Islam


April 19, 2011 at 9:18 PM
Anonymous said...

Dia berzina dulu sebelum kahwen..takut lepas ni ada yang ikut plak trend ni..setahu aku yang bukan islam je mcm ni...
...kalau tgk statement si anang kat metro..dia pun suruh orang ramai nilaikan sendiri bekas isteri dia ni..
dah la curang, berzina plak tu...
Berdasarkan satu majlis ilmu yang pernah aku hadiri ustaz tu cakap , Rasulullah pernah berkata isteri yang curang@ isteri yang tak setia dan meminta cerai, apabila dia berkahwin lain walaupun beribu kali hidupnya tidak akan bahagia...renung2kanlah..


April 20, 2011 at 10:19 AM
Anonymous said...

skrg zina biasa...semakin maju semakin tidak ada pegangan dan prinsip hidup...nanti kat akhirat baru nak malu..sini tak malu


April 20, 2011 at 11:37 AM
Anonymous said...

ala,indon. what do u expect? asalkan lepas ni jgn orng kita agung2kan 'sampah' dr indon ni sudah...


April 20, 2011 at 2:27 PM
Anonymous said...

ala,indon. what do u expect? asalkan lepas ni jgn orng kita agung2kan 'sampah' dr indon ni sudah...


April 20, 2011 at 2:27 PM
Anonymous said...

ala,indon. what do u expect? asalkan lepas ni jgn orng kita agung2kan 'sampah' dr indon ni sudah...


April 20, 2011 at 2:27 PM
Anonymous said...

ala,indon. what do u expect? asalkan lepas ni jgn orng kita agung2kan 'sampah' dr indon ni sudah...


April 20, 2011 at 2:27 PM
Anonymous said...

ala,indon. what do u expect? asalkan lepas ni jgn orng kita agung2kan 'sampah' dr indon ni sudah...


April 20, 2011 at 2:27 PM
Anonymous said...

ala,indon. what do u expect? asalkan lepas ni jgn orng kita agung2kan 'sampah' dr indon ni sudah...


April 20, 2011 at 2:27 PM
Anonymous said...

ala,indon. what do u expect? asalkan lepas ni jgn orng kita agung2kan 'sampah' dr indon ni sudah...


April 20, 2011 at 2:28 PM
Return to top of page Copyright © 2013 | ambooyat.com