Akademi Fantasia 9: Eka tersingkir



Dalam kkonsert AF9 semalam sorang lagi peserta tersingkir; Eka atau nama sebenarnya Nuratiqah Shariffudin, 22, berasal dari Kuala Lumpur. huhu tak perlu kot nak bersedih dah takde rezeki katakan.

dan semalam juga Aznil Haji Nawawi telah mengumumkan bahawa pihak akademi bersedia memberi peluang kepada 4 calon pelajar baru menyertai AF9 di minggu hadapan. 4 calon pelajar baru itu ialah Fir, Hani, Fina dan Hazama. 


Eka Tersingkir, Peluang 4 Calon Baru Sertai AF9


@:makin lame af ni dah kurang menyengat, naseb baek ni last episod kan. kalau tengok peserta af sebelum ni ntah hilang kemana terus menyepi. yang terus femes cuma yang betul2 ada bakat+rupa.  rupa tu kene highlight ciket yer


Responses

1 Respones to "Akademi Fantasia 9: Eka tersingkir"

ash said...

Tapi calon2 baru tu hebat2.. hehe

KRITIKAN KOMEN JURI AF9


April 19, 2011 at 10:26 PM
Return to top of page Copyright © 2013 | ambooyat.com