Safee Sali Jadi The Rock Malaysia?



Disebabkan mud nak menulis dah datang, kali ni me nak wat entry pasal Safee Sali pula. pasti korang dah kenal striker malaysia yang banyak menyumbat gol dalam perlawanan Piala Suzuki AFF dan meletakkan negara sebagai juara setelah 14 tahun.

so apa kena mengena Safee Sali dengan The Rock yang main gusti dalam WWE tu? jum tengok gambar bawah ni...


ahah agak2 Saffe Sali leh jadi The Rock M'sia tak?




Responses

3 Respones to "Safee Sali Jadi The Rock Malaysia?"

faradeeba said...

hahaha
ade la rupe sket bile saffe wat cmtuh.
cube kurg ketul jeh :P


January 5, 2011 at 6:16 PM
kiz said...

the rock pun the rock lah..janji rock..huhu


January 10, 2011 at 1:58 AM
Return to top of page Copyright © 2013 | ambooyat.com