Hijrah Siti Nordiana; Dulu Sopan Kini Seksi



Penyanyi Siti Nordiana Alias, 26, kerap tampil dengan imej sopan dan ringkas sebelum ni. tapi berbeza pula di majlis parti Eh! yang diadakan baru-baru, Siti Nordiana memakai gaun pendek yang dikatakan seksi melampau. yeke? tapi bukan Nana sorang aje Nita pun sama.



kata Nana, penampilannya yang mengenakan gaun rekaan Hani Suraya itu sebagai tanda pembaharuan diri serta kemunculan baru dalam industri seni setelah lama menyepi.
"Rasanya, gaun yang saya pakai itu tak seksi melampau. Takkan saya nak berimej yang sama saja, nanti orang bosan pula.
imej Nana sebelum ni

@: kalo kes camni leh dikata hijrah ke jugek? macamne dengan yang ini pula


Responses

11 Respones to "Hijrah Siti Nordiana; Dulu Sopan Kini Seksi"

fairuzhani said...

nak cari calon suami? ops :P


December 8, 2010 at 9:15 PM
Roxy zai said...

mmg dah bosan dgn artis mcm dia ni..perghh..kena seksi laa supaya org x boring dgn kita..cehhh..plisss=_="


December 9, 2010 at 4:02 AM
shiori said...

penghijrahan? sebelum ni pnah dgr penghijrahan artis dari seksi ke bertudung..ni terbalik pulak...sukati andalah..klu anda kata blh terima teguran, tutuplah aurat anda sehabis mungkin..bukan lagi membuka..terima tak?


December 9, 2010 at 8:36 PM
ambooyats said...

fairuz~sape y nk carik jodoh tu?


December 9, 2010 at 8:46 PM
ambooyats said...

diea~manusia akhir zaman...


December 9, 2010 at 8:46 PM
ambooyats said...

roxy~ahah takut nda laku kalo xcekci


December 9, 2010 at 8:47 PM
ambooyats said...

shiori~betol3 ni dah salahguna konsep hijrah ne ahaks


December 9, 2010 at 8:56 PM
maisyah said...

apa la...
salah ka jd wanita yg sopan??


December 11, 2010 at 11:16 PM
Anonymous said...

Nana, Nana tak kesian ke ngan anak
Nana sehingga buat penampilan macam tu. Nasib baik Rayyan masih kecik. Kalau dia dewasa, bukankah dia juga yang menerima impaknya bila ibunya dikritik ngan kritikan yang memalukan. Rasanya kalau arwah Achik Spin masih idup, mesti dia juga sedih melihat perubahan Nana ni. Nana, sebenarnya Nana tetap cantik kalau pakai pakaian sopan walau tanpa mekap. Kecantikan asli. Cuma nasihat saya, sebelum Nana buat perubahan di lain masa, fikirkanlah terlebih dahulu anak dan org tua Nana. Lagi pun Nana dah dewasa. Tau sudah memikir mana buruk dan baiknya.


December 21, 2010 at 9:11 PM
Anonymous said...

kesian dekat artis yang macam ni.
tu la tak dek pelajaran.

bagik jawapan macam orang bodoh gila kot.

satu pembaharuan? baik dia buat pembaharuan dari segi suara or lagu dia yang memang tak tau la sape yang suke dengar entah.

duh.. tolong laa.


December 22, 2010 at 9:50 AM
Return to top of page Copyright © 2013 | ambooyat.com