(Gambar) Maizawati Dan Suami Macam Adik Dengan Kakak | Rumahtangga Pula Bergelora?



Betul ke rumahtangga Maizawati ada orang ketiga seperti yang diluahkan di facebook Maizawati sendiri? yang tu me kurang minat nak amek tahu, tapi kalo korang berminat boleh baca kat bawah

Khas Buat Suami Yang Tercinta

Ingatlah masa cepat berlalu tapi jangan pernah kau berubah dan mungkiri serta khianati cinta dan janji sumpah setia kita bersama.

Alangkah perit hidup yg lalu ku tempuhi dan masih segar dlm ingatan akan peristiwa pahit namun kau pernah berjanji dan bersumpah yg kau bukanlah DIA dan tidak akan pernah sama dengan DIA.

Jadi buktikanlah sayangku yang kau suami dan kekasih sejatiku dunia dan akhirat.

Ingatlah jangan terlalu asyik mengikut nafsu dunia sedang dunia ini makin tua dan jangan kau duduk dalam khayalanmu semata bangkitlah dan sedar bahawasanya tiada siapa yang tahu hanya kau dan aku sahaja mengetahui segalanya.

Jagalah amanah yg kau terima ini dengan sebaik mungkin, jangan kau sakiti hatinya yang terlalu nipis bak tisu mudah terkoyak bila terkena air mata yang berderai.

Dalam hatinya ada kamu dan tidak pernah terdetik dia ada yang lain inilah janjinya. Selagi kau masih setia pada yang satu.

sumber: Beautifulnara.com


yang me nak kongsi kat sini beberapa gambar Maizawati dan suami yang nampak mesra dan bahagia ala macam pasangan suami isteri yang lain. tapi me tengok macam adik gan kakak pun ada, apa taknya jarak umur antara Maizawati dan suami 12 tahun! tu lah yang dikatakan jodoh, tak mengira usia.

maiza dan suami

maiza dan suami

maiza dan suami

maiza dan suami

kalau sebelum ni Maizawati dah kongsi petua kekal subur dan gebu. pasni bolehla Maizawati kongsi petua cemana dapat suami muda eheheh


Responses

9 Respones to "(Gambar) Maizawati Dan Suami Macam Adik Dengan Kakak | Rumahtangga Pula Bergelora?"

Eiymah Fahimah said...

memang betul nampak macam adik je suami dia tu..huhuhu.Tapi nk buat mcm manakn dh jodoh dia


December 7, 2010 at 7:02 PM
ambooyats said...

eiymah~a'ah betuah kak maiza kan3


December 7, 2010 at 8:40 PM
HAZWAN17 said...

kalau dah jodoh takkan lari ke mana


December 7, 2010 at 10:29 PM
zuhanismohamed said...

gile lah..suami muda sangat ni..


December 8, 2010 at 9:03 AM
Roxy zai said...

heeee..susah nk trima mereka ni suami isteri..adik kakak boleh di terima=p

anda di tagged!!

http://roxyzai.blogspot.com/2010/12/bloglarian-one-stop-center-for.html


December 8, 2010 at 1:54 PM
ambooyats said...

hazwan~takan lari gunung dikejar uhuh


December 8, 2010 at 7:53 PM
ambooyats said...

zuhanis~mude kan kan kan


December 8, 2010 at 7:54 PM
ambooyats said...

roxy~tu r da la muda stylo ag ahaks


December 8, 2010 at 7:55 PM
beLLa said...

macam budak nakal pon ade. haha


December 16, 2010 at 1:17 PM
Return to top of page Copyright © 2013 | ambooyat.com