(Video Klip) Alyah Hilang Identiti, Tiru Lady Gaga Dan Rihanna



Hi semua, apa pendapat korang bila artis malaysia suka tiru artis barat. macam penyanyi Alyah ni yang suke mengayakan imej ala Rihanna & Lady Gaga. bukan takat imej je tapi dah terikut2 dalam video klip Kau bisu



fesyen rambut Rihanna


video klip Kau bisu, Lady gaga+Rihanna

me tak kisah pun sebab tak minat kat artis nih...eheh


Responses

2 Respones to "(Video Klip) Alyah Hilang Identiti, Tiru Lady Gaga Dan Rihanna"

nurulhadirah said...

dia buat camtu sbb nak gain popularity?tengok cam takde pape yang berlaku pon :D tak suka dia! >,<


December 19, 2010 at 6:14 PM
Anonymous said...

kalau da xde idea..lebih baik xyah jadi artis....u look like shit..hahha


June 5, 2011 at 3:58 AM
Return to top of page Copyright © 2013 | ambooyat.com