Selamat Hari Raya Aidiladha



salam semua :) baru sempat nak update blog. kepada semua rakan blogger dan reader blog ni (ade ke reader?) Selamat Hari Raya Aidiladha diucapkan. taun ni korang korbankan ape? mesti ada yang korban lembu, kerbau, kambing, unta dan binatang2 laen yang boleh dikorban.

me ingat tahun ni nak bekorban gak, nak tahu korban pe? me nak korbankan ayam. kalo binatang lain tu susah nak dapat, paling mudah ayam je lah. agak2 boleh tak?

acara menangkap ayam secara beramai2..bubut lakas bubut

@: sape2 yang bekorban tu jangan lupe antar daging korban kat umah me yek eheh... 


Responses

6 Respones to "Selamat Hari Raya Aidiladha"

mar yanie said...

samat menyambut hr raya korban..:)


November 16, 2010 at 11:46 PM
Cik Su said...

best nye men tangkap2 cam tue..


November 17, 2010 at 2:12 PM
+akufobia+ said...

haha.kalau ayam da biasa sangat.hee.(kufur nikmat.)


November 18, 2010 at 9:53 AM
Return to top of page Copyright © 2013 | ambooyat.com