Noh Cipta Lagu Buat Tunang Tercinta Mizz Nina | Kisah Cinta Antara Dua Darjat



Romantik sungguh Noh Hujan ni siap cipta lagu buat tunang tercinta Mizz Nina. Apa yang istimewanya, lagu berjudul, ‘Walaupun Jauh’ mengisahkan tentang soal darjat dan dihasilkan memandangkan mereka berdua datang dari latarbelakang keluarga yang berbeza di mana Mizz Nina merupakan anak bongsu kepada Pengerusi Kumpulan AmBank Berhad iaitu Tan Sri Azman Hashim.


“Lagu ini aku buat pada tahun ini iaitu selepas bercinta dengan Nina. Aku dari kampung, mereka orang kaya. Aku sedar diri aku ni siapa. Tapi sebenarnya tak ada pun timbul isu darjat cuma aku je rasa tertekan kerana memikirkan penerimaan keluarga mereka. 
“Namun, selepas berjumpa dengan keluarga Nina, aku tak sangka mereka adalah orang yang sangat rendah diri. Bapa Nina respek dengan karier aku dan perkara ini lebih memotivasikan aku untuk lebih berjaya lagi.”

@: Noh tak perlu le rasa rendah diri, tengok cam Jimmy Shanley kahwin gan anak jutawan rilek je..kan3


Responses

2 Respones to "Noh Cipta Lagu Buat Tunang Tercinta Mizz Nina | Kisah Cinta Antara Dua Darjat"

Izyanti said...

diorang cute je kan. :P


November 30, 2010 at 7:54 PM
Cempakamelati said...

Hmmmm romantiknya....semoga berbahagia.


November 30, 2010 at 10:28 PM
Return to top of page Copyright © 2013 | ambooyat.com