Nabil Curang Irma Hasmie Kecewa



Tak sangka pasangan Nabil Raja Lawak dan Irma Hasmie yang sebelum ni hangat bercinta rupanya telah putus hubungan. Pasangan ni berpisah bile Nabil terkantoi berdua-duaan dengan sorang pramugari di kondominium milik Nabil dan Irma melihat sendiri kejadian tu. kesian kat Irma pasti die kecewa gan Nabil. dah 3 tahun besama mesti susah nak lupekan kan? (ade pengalaman neh..huhuk)






untuk Irma tamo cedey2 ye, mungkin Tuhan nak tunjuk die bukan yang terbaik untuk Irma. nasib tak kahwin lagi, bile dah kahwin tapi buat perangai lagi parah jadinya. so, before nak kahwin tu pastikan bakal suami korang setia pada yang satu.


@: dun wory ramai agi laki yang baek kan3


Responses

9 Respones to "Nabil Curang Irma Hasmie Kecewa"

suzie rahman said...

ceh nabil..ingt farid kamil jht sbb hnsome.market tingi. ko tu dgn tinga capang pon leh curng.hye lelaki...ttp sama!


November 1, 2010 at 5:57 PM
ambooyats said...

tinge capang xpe janji poket tebal huhuk,,tu y girl duk berebut


November 1, 2010 at 6:00 PM
BezBuddy said...

dah berdua2an tu..msti wat la smthing la tu...huhuhu


November 1, 2010 at 10:04 PM
ambooyats said...

ah'haa tak tahu~ hihik


November 1, 2010 at 10:16 PM
Mardhiah said...

ngeee...sedap2 dapat peluk ritu, last2 .... ngeeeeeeeeeeeeee.. jahat plak mulut MJ malam nih


November 2, 2010 at 12:45 AM
ambooyats said...

hahak~dah dpt pelok cari y laen lak ish2..


November 2, 2010 at 1:01 AM
ambooyats said...

hahak~dah dpt pelok cari y laen lak ish2..


November 2, 2010 at 1:01 AM
✿ Cik Ain ✿ said...

apela nabil ni

memalukan orang seremban je.

adeh.

kalo da name laki mmg laki jugak.

nak cari calon suami terbaek, cari yang dak surau @usrah. insyaAllah lebih baek dari yang bukan dak surau @ usrah.

^_^"


November 7, 2010 at 9:18 PM
NOTHING TO DISPLAY said...

huhu...... adeyh~ apala nabil ni....
artis mmg mcm tu..sama je kot sume... isk3.. xlehka becinta btul2.. ni x,,,curang..curang,, atleast tau b4 kawen kan?? hmmmmm..hrp irma sabo je la~


November 12, 2010 at 11:01 PM
Return to top of page Copyright © 2013 | ambooyat.com