Mari Belajar Mengira



Matematik, sonok kan belajar math. dari kecik dah mule stat mengira sampailah masuk sekolah rendah, menengah, uni. dah tue nanti walupon dah habis sekolah pun kene mengira gak. entry kali ni pun pasal kira-kira gak. jum tengok..

me tahu mesti korang terer mengira kan? so mana pergi RM 1 tu? hmm...soalan SPM pun tak sesusah ni kot...me pun tengah pikir lagi ni jawapannya???

@:anda y genius sile jawap :)


Responses

2 Respones to "Mari Belajar Mengira"

masnurain said...

ble dah dapat rm27 tu..xpayah nk tambah dengan rm2 (tips) lagi...
sebab nye..tips tu dah temasuk dlm rm27 tu..
rm27-rm2 = rm25 (sewa hotel)


November 7, 2010 at 11:59 PM
masnurain said...

ble dah dapat rm27 tu..xpayah nk tambah dengan rm2 (tips) lagi...
sebab nye..tips tu dah temasuk dlm rm27 tu..
rm27-rm2 = rm25 (sewa hotel)


November 8, 2010 at 12:00 AM
Return to top of page Copyright © 2013 | ambooyat.com