(Gambar) Pekin Bekas Kekasih Ayu Raudah| Putus Kerana Zaquan?



Salam semua, pelakon Ayu Raudah memilih tarikh 20 Januari 2011 untuk diijabkabulkan dengan pemain bola sepak kebangsaan, Mohd Zaquan Adha.  mungkin ade yang kecewa dengan perkahwinan pasangan ni?

Pekin
Pelakon Pekin Ibrahim yang juga bekas kekasih, Ayu Raudhah katanya turut gembira dengan berita Ayu Raudah yang bakal melangsungkan perkahwinan dan mendoakan kebahagiaan Ayu.

kata Pekin,
"Mungkin sudah sampai jodohnya untuk berkahwin, saya doakan yang terbaik buatnya". hmmm baguslah macam tu jangan ade yang keciwa pulak ye :D


@: tak sabar nak tengok majlis perkahwinan Ayu Raudah yang kononnya berkonsepkan fairytale



Responses

7 Respones to "(Gambar) Pekin Bekas Kekasih Ayu Raudah| Putus Kerana Zaquan?"

shaffique said...

takpe, zaquan lagi hensem. haha.


My latest entry : Kasut Adidas Superstars Facebook Dan Twitter


November 26, 2010 at 11:12 AM
princeduyong said...

ajal..maut...jodoh...pertemuan... bukan kerja kita...


November 26, 2010 at 11:34 AM
ambooyats said...

ahaha betol2, msti ayu xnyesal tinggkn exbf


November 26, 2010 at 11:36 AM
ambooyats said...

prince~ yup! Dia lebih taw mne y terBAEK tuk kite :D


November 26, 2010 at 11:37 AM
☆aDihAys☆ said...

xtaw nape..
frust jgk zaquan nk kawen..
sbb nape zaquan n zafuan kawen ngn artis..
like all of u said..
jodoh pertemuan semua Dia yg tentukan..


November 26, 2010 at 1:27 PM
ambooyats said...

adihays~a'ah tetibe tepikir nape org panggl jodoh ek?cmne leh muncul pekataan ni.bhse greek kah?


November 26, 2010 at 1:58 PM
Sophie Al-yahya said...

pernah nampak pekin dan ayu raudhah makan sama2 kat mcD subang Jaya..
tapi pelik laaa..
ayu raudhah nampak gelap x mcm dlm gambar..huhu..

anyway,smoga dia dan zaquan gembira ke akhir hayat..


November 26, 2010 at 11:24 PM
Return to top of page Copyright © 2013 | ambooyat.com