(Gambar) Patung Erotik Adik Sultan Brunei; Putera Jefri Bolkiah



Salam semua, sebelum ni me dah post pasal patung erotik adik sultan Brunei; Putera Jefri Bolkiah yang disimpan di kediaman beliau. Putera jefri Bolkiah enggan membenarkan hakim tuk melihat patung erotik berkenaan, tetapi atas perintah mahkamah, patung berupa bekas tunang Putera Jefri Bolkiah tu terpaksa juge didedahkan.




Micha Raines (41), bekas tunang Puteri Jefri Bolkiah.

Putera Jefri Bolkiah dan bekas tunangnya Micha Raines bergambar diluar mahkamah.

me terover censored pulek tak sanggup nak tengok eheh, tuk gambar yang kureng sikit disensor leh tengok kat kredit gambar :D

kredit gambar: Daily mail & obe


Responses

3 Respones to "(Gambar) Patung Erotik Adik Sultan Brunei; Putera Jefri Bolkiah"

nora said...

waaa tekejut saya =p


November 26, 2010 at 10:16 AM
Anne said...

kalau ditengok muka patung tu ndak pun sama dengan micha .. (^^o)


November 26, 2010 at 5:59 PM
ambooyats said...

nora~tutp mata (-_-) eheh

anne~iya pelik ja bentuknya ahah


November 26, 2010 at 6:25 PM
Return to top of page Copyright © 2013 | ambooyat.com