(Gambar) Majlis Pernikahan Raja Farah Dan Megat









Salam jumaat semua, hari ni berlangsung majlis pernikahan Raja Farah dan Megat Bashirun Qayyum bin Dato' Zakaria bertempat di Bukit Jelutong (Tropika 2), Shah Alam. Dengan sekali lafaz sahaja, Raja Farah sah menjadi isteri kepada Megat pada pukul 11 pagi tadi. Pasangan ini dinikahkan sendiri oleh bapa pengantin perempuan, Raja Aziz Raja Ngah








Sebanyak 7 dulang hantaran berbalas 9 dihadiahkan kepada Raja Farah. Pihak perempuan menerima mas kahwin RM888.00 dan cincin, iPhone 4, minyak wangi Gucci dan barangan kecantikan Dior, telekung, sejadah dan baju persalinan, beg tangan Coach, Al-Quran dan rehal dan sireh junjung. Manakala pihak lelaki menerima sejadah dan kain pelekat, Al-Quran dan tasbih, iPhone 4, kek, dompet dan tali pinggang Dunhill, minyak wangi Issey Miyaki, jam tangan Tissot, cincin pernikahan Habib Jewel dan sireh junjung.


taniah diucapkan, Raja farah ni mude lagi umur die baru 22.  tak salah kan nak kahwin diusia muda tapi kenalah bersikap matang dalam rumahtangga. kahwin bukan untuk suka2, bukan untuk dua tiga tahun. tapi kite akan bersama dengan pasangan buat seumur hidup. so buatlah pilihan yang terbaik. jangan menyesal sudeh

@: jangan pula bile anak dah 5,6 orang baru nak merungut gan pasangan masing2. nak cerailah talaklah. last2 sape y jadi mangsa? anak2 juge



Responses

3 Respones to "(Gambar) Majlis Pernikahan Raja Farah Dan Megat"

efa nur said...

waaahhhh...nak kawen jgk..hikhik ;p
same laaa umur ngn raja farah..22..boleh dh kawen nie...
tapi calon..alaaalaaaa...hahaha ;p


November 12, 2010 at 2:12 PM
ambooyats said...

efa boleh je pastu nyanyi kuat2 "alahai emak kawenkan aku" smpai mak dengar huhu


November 12, 2010 at 2:24 PM
Affan Ruslan said...

Salam.
Owh baru tau die dah kahwin. hehe.
thanks


November 12, 2010 at 4:20 PM
Return to top of page Copyright © 2013 | ambooyat.com