Fasha Sandha Sambut Halloween 2010



Artis suke buat benda bukan2 macamne nak jadi contoh kat peminat. macam artis Fasha sandha ni yang menyambut Halloween pada 31 Oktober gan kekasihnya Rizal Ashram atau Jejai dan Joe Flizzow pun join sekali. nilah bile asyik nak meniru orang barat langsung tak kena tempatnya. 








Halloween berasal daripada perkataan Hallowe’en iaitu singkatan daripada ‘All Hallow’s Eve’ (malam sebelum hari ‘All Hallow’).

Selain itu, perayaan ini ditentukan mubaligh Kristian bertepatan dengan hari perayaan orang gasar kerana mahukan kaum itu mempercayai agama mereka. 

Bagi penganut Kristian, Halloween biasanya dikaitkan dengan syaitan, iblis, ahli sihir, hantu, goblin dan makhluk mitos yang menyeramkan. 

Selain itu, perayaan itu disambut dengan menghiasi rumah dan pusat beli-belah dengan simbol tertentu seperti labu yang diukir membentuk wajah menyeramkan iaitu nama Jack-o’-lantern dan berpakaian aneh.

@:hari valentine sambut halloween pun sambut,  maulidur rasul sambut tak?


Responses

11 Respones to "Fasha Sandha Sambut Halloween 2010"

miss said...

fasha ngan joe gle ke.. menymph aku tengok fasha..tergedik2


November 7, 2010 at 4:36 PM
ambooyats said...

tak taw la pe nk jd gn artis neh


November 7, 2010 at 4:40 PM
f_aRa_aINa989 said...

baju yg fasha pakai tu seksi oh..
sbb tgk kt blog mana tah aritu...


November 7, 2010 at 7:25 PM
ambooyats said...

a'ah die pakai bju ala jinny..ade tp mls nak uplod gambar tu huhu


November 7, 2010 at 7:33 PM
gnesop.com said...

budaya luar dok sambut..
budaya Islam tah kemana,.. iks iks


November 7, 2010 at 10:53 PM
xkane said...

baru je tadi tgk kat Galeksi kat canel 119...si fusha sundat ni siap pose seksi lagi...heheh


November 8, 2010 at 12:29 AM
Hairil Rizal said...

...masalahnya Halloween tu bukan perayaan budaya. Itu perayaan agama.

Teruk betul la diorang ni.. Google kan ada kalau la tak taupun apa benda Halloween tu???


November 8, 2010 at 1:27 AM
caliph shuriken said...

bnda ngarot cmni cpat jaa celeb.. bnda yg elok2 liat sungguh nk wt...


November 8, 2010 at 1:30 AM
SnowladieS said...

ee artis ni perasan barat sgt..nak tiru je kje..tade identity sendiri,,
org barat tersenyum sinis bila mereka mula dipengaruhi..haishh


November 8, 2010 at 1:42 AM
FeeZ~Hafizah~cucuatokaji said...

ee...meluat tol tengok artis2 yg cetek ilmu ni la..idup je kat malaysia tapi nak tru org amerika ..tah ape2....yg g sambut halloween tu pe hal lak kan...haish2..memang tak patut dicontohi langsung artis2 niy...... =P


November 8, 2010 at 8:35 PM
Return to top of page Copyright © 2013 | ambooyat.com