Cinta Syyhh Permaisuri Agong Siti Aisyah Dan Uncle Seekers



salam semua, fuh~~ topik panas yang membuat ramai yang terkejut dengan pendedahan berani mati uncle seekers iaitu kisah cinta rahsia uncle seekers dengan Permaisuri Agong Siti Aisyah.



me tak bran nak komen lebih-lebih, untuk cerita yang selanjutnye apa kata korang bace dari blog uncle seekers sendiri.

kisah cinta rahsia Permaisuri Agong Siti Aisyah dan Uncle Seekers



Responses

10 Respones to "Cinta Syyhh Permaisuri Agong Siti Aisyah Dan Uncle Seekers"

DaHLia said...

erm pendedahan berani...
dan dia memang nampaknya nak rahsia ni didedahkan..huhyuhu


November 14, 2010 at 2:40 PM
ambooyats said...

tu la pasal sis, motip????


November 14, 2010 at 2:44 PM
DaHLia said...

entah, dr gayanya macam dia bengkek dengan bapak si aisyah ni..tapi cara mcm mendedahkan betapa buruknya aisyah ni..huhuh...


November 14, 2010 at 2:56 PM
kyoO~rEz@ said...

takut lak nk bace pendedahan nieh..huk3
but bace jugak la..hahaha ^^


November 14, 2010 at 3:07 PM
ambooyats said...

tapi y peliknye bile die tulis

"Tetiba saya sampai dikawasan tempat jualan pakaian dalam.Saya tidak berapa pasti dimana saya berada ketika itu kerana fikiran saya asyik mencari pelbagai helah supaya tidak dipeluk. Saya rimas! Rimas! Rimas!"

kata CINTA,yke?


November 14, 2010 at 3:09 PM
ambooyats said...

kyoo~klo camtu kne baca smbil ttup mata eheh


November 14, 2010 at 3:12 PM
azwa_amani said...

seram plak amani bace,...xnak komen ape2..:)


November 14, 2010 at 4:07 PM
ambooyats said...

syyhh~~no komen eheh


November 14, 2010 at 4:35 PM
ambooyats said...

syyhh~~no komen eheh


November 14, 2010 at 4:35 PM
Wanzi said...

salam.. nanti ambil hadiah ye..

http://www.wanda2u.com/2010/11/hadiah-link-banner-yang-kelima.html


November 14, 2010 at 8:48 PM
Return to top of page Copyright © 2013 | ambooyat.com