Besarrr Punya!



Salam semua, tadi awal pagi lagi mak ajak ke pantai nak beli ikan2 segar. bukan aje segar arge pun lebih murah kalau nak dibanding gan ikan di pasar. sampai je di pantai tadi 2 bot baru naik membawa kotak berisi ikan. bile bukak je kotak ikan tu terus ramai yang berebut nak beli..

yang sonoknye bukan je dapat ikan segar, tapi ketam segar juga yang besarrr punya! wah nampaknya makan seafood segar2 la me hari ni gan family heee~


ketam yang besarrr punya!


hidup lagi, mate pun kelip2 eheh


arge 1 KG= RM10 murah kan! eheh cam dah jadi tokey ketam pulak ye


@: kalo me jual ade sape2 yang nak beli? huhu


Responses

5 Respones to "Besarrr Punya!"

fairuz said...

wehh.sedap kot makan lauk ketam!! aku duk U ni makan nasi lauk sayo je tau. sedih tak dnga? hohoo :D


November 24, 2010 at 12:24 PM
cik shabah said...

telan ayaq liuq bila teringat ketam masak lemak,haih! =)


November 24, 2010 at 1:02 PM
ambooyats said...

fairuz~jum dtg umah heee :D

cik shabah~mmh sdp!hihi


November 24, 2010 at 1:17 PM
azwa_amani said...

x ske ketam...nanti kene gatal2..pastu bibir i seksi nanti..kalah angelina tau...huhuhuhu :P


November 24, 2010 at 1:51 PM
Aina Fadzila said...

kecur air liur ni. adoiyai! :p


November 24, 2010 at 7:20 PM
Return to top of page Copyright © 2013 | ambooyat.com