Halimah Jogang Menghina Golongan Tertentu



Drama komedi bersiri, Halimah Jongang bakal kembali dengan musim kedua. Masih mengekalkan watak utama Sheera Iskandar sebagai gadis jongang dan Ako Mustapha sebagai hero baru menggantikan Pierre Andre.




Drama ini dikatakan mempersendakan golongan tertentu, sengaja memilih kelemahan manusia untuk dijadikan gurauan dan menghina.


tapi betul ke ade yang terasa hati sampai macam tu sekali?






bagi aku citer ni takde lah menyentuh sensitiviti sangat, samelah macam cite heroin yang berbadan gemuk macam dalam citer manjalara / cinta kolesterol.


mula2 dihina dan ditertawakan, pastu happy ending gak. samalah konsep die macam citer Halimah Jonggang neh


@: so malaysians, no more heart feeling keh! kalo asyik nak ikut meleis punya heart feeling sampai bile pon filem m'sia takkan maju. tengok cite omputeh rilek je, ugly betty tu ramai je y tengok


Responses

0 Respones to "Halimah Jogang Menghina Golongan Tertentu"

Return to top of page Copyright © 2013 | ambooyat.com