Oh! Ruginya



dolu2 selalu dengar orang cakap siapa tamak selalu rugi
tapi pepatah tu dah tak boleh pakai skang ni

so kena tukar siapa tamak selalu untung
sebab apa tengok je orang2 kaya (tamak species) mana ada yang tak untung
tapi untung kat dunia je lah
yang nun kat sana tu tak tahu lagi

tapi aku plak tak leh pakai dua2 pepatah ni
yang seswai tuk aku
aku lambat selalu rugi!


haishh! menyesal tak buat benda tu awal2 kan dah rugi :(


Responses

0 Respones to "Oh! Ruginya"

Return to top of page Copyright © 2013 | ambooyat.com