Fahrin Ahmad Pergi Umrah Baru-baru ini



dah jadi trend artis sekarang pergi umrah pastu publisitikan gambar2 mereka kat sana
kalau niat tu betul alhamdulillah
tapi kalo saja nak menunjuk apa2 yang tak patut ditunjuk nauzubillah

macam artis sorang ni yang boleh kata tiap tahun pergi umrah
setiap kali pergi mesti ada berita sensasi yang dilaporkan konon terjadi masa dia g umrah
ala sapa lagi kalo bukan azwan ali boleh baca kat SINI
tak tahulah tu sekadar perkongsian atau publisiti semata-mata
masing-masing punye hal kan

ok bebalik kepada tajuk jum tengok gambar Fahrin Ahmad umrah baru2 ni


fahrin ahmad

fahrin ahmad
fahrin ahmad
fahrin ahmad
fahrin ahmad
fahrin ahmad
fahrin ahmad


p/s: teringin sangat nak pegi sana, mungkin suatu hari nanti


Responses

0 Respones to "Fahrin Ahmad Pergi Umrah Baru-baru ini"

Return to top of page Copyright © 2013 | ambooyat.com