Apa Cer Lagi Ni Maizawati? Waheeda?



secara jujurnya...
aku dah naik nyampa kat maizawa***i ni
bukan apa tak habis satu..satu lagi cerita yang ntah pape
mula-mula dulu memang kesian juga kat dia bila dicerai oleh ustaz rock tu
terus tak minat dah kat penyanyi waheeda pasal amek suami orang

tapi skang dah terbalik pula
maizawati yang dulunya aku pun tak kenal skang lebih fofular kut dari waheeda
lepas bercerai kuar pulak citer dia kawin suami muda
boleh baca kat SINI


pastu sebok pula nak join Mrs Beauty Malaysia 2010 Wakil Sabah
dan yang terbaru mengata waheeda macam ninja?

p/s: bagusla tu waheeda nak tutup aurat, walopon bagian muka tak wajib ditutup.yang dia pula makin ketat apa kes?


Responses

0 Respones to "Apa Cer Lagi Ni Maizawati? Waheeda?"

Return to top of page Copyright © 2013 | ambooyat.com