Penemuan Terbaru!! MATA PADA OTAK



tadi aku g bilik sorang budak ni

ade hal siket nak bincang gan die

bile masuk je bilik tu mata aku pun melilau2 tengok pe y ada dalam bilik tu

yela macam korang g umah orang mesti sebok nak tahu keadaan dalam rumah tu kan

pastu aku tenampak tulisan besau2 kat board yang die tampal

aku pun baca lah

[STUDY DENGAN MATA HATI BUKAN MATA KEPALA LUTUT!]

oikk...bemotivasi sungguh budak ni

hahak..tapi rasa lawak lak cam dua2 mata tu tak leh pakai

aku nak guna mata otak leh tak???hmmmm

toink! toink!


Responses

2 Respones to "Penemuan Terbaru!! MATA PADA OTAK"

ambooyats said...

huhu, sape sokong angkat mate


August 23, 2010 at 12:56 AM
Return to top of page Copyright © 2013 | ambooyat.com