Otakkkk!!



alhamdulillah, dah kenyang lepas bebuka,
tadi sempat lagi g bazaar 
nak cari makanan y boleh membuka selera
asyik2 makan kat cafe je..boring derr

tengah tawaf kat bazar tetiba teringin lak nak beli otak2
sebelum ni tak penah try pon sebab kat sabah memang jarang jumpa mahlok ni
so aku pun beli la dalam dua batang
member aku kata dalam tu isi ikan
so aku bayangkan lah ikan bakar y takde tulang
kalo kat sabah pangil pais kut..yeke?

otax-otax

mase bebuka tadi, bile tengok je isi dalamnya
adooiii...jauh panggang dari dapur gas
tapi aku try gak makan kut2 sedap..(saje nak sedapkn ati)
bile makan je...hmmmmm
bukan taste aku kut

pasni tanak beli lagi :(


Responses

0 Respones to "Otakkkk!!"

Return to top of page Copyright © 2013 | ambooyat.com