Menjengah Ke Bulan Ramadhan



salam pagi,

korang taw tak hari ni hari ape
yea hari jumaat!
so tinggal beberapa hari je lagi kite nak masuk bulan Ramadhan
kalau nak ikut ade tinggal 4 hari lagi nak puasa ye tak

jadi sempena nak puasa ni kite layan dulu gambar kat bawah ni key
cuma sekadar ingatan untuk diri sendiri 
layannnnn.......

korang y no.berapa, harap2 no.3 tu ye. sejuk je hati tengok ^^

niat tu penting, kte manusia biasa y tak layak membenci insan lain. mungkin insan tu lebih mulia dr kte sendiri.

amin, sesungguhnya janji-Nya itu pasti!

tiap kali nak masuk bulan puasa paling suke dengar lagu ni
*Ku mengharap kan ramadhan kali ini penuh makna
*Agar dapat ku lalui dengan sempurna
-Raihan

dan y paling sonok cuti raya kali ni seminggu awal sebelum raya
boleh bukak pose gan family kt umah...weeee :D



Responses

0 Respones to "Menjengah Ke Bulan Ramadhan"

Return to top of page Copyright © 2013 | ambooyat.com