Lelaki Dengan Buah Dada Besar?



Itulah yang berlaku dekat seorang lelaki kat China ni yang memiliki buah dada sebesar saiz bola sepak.
selepas menjalani pembedahan di sebuah hospital di Dezhou selama enam jam, saiznya dah bertukar jadi kecik.

Dalam bidang perubatan, penyakit yang dialami oleh lelaki itu dikenali sebagai Gynecomastia, satu simptom pembesaran buah dada akibat tumor atau hormon.

bende2 macam ni selalu dikaitkan dengan persekitaran, makanan yang kite ambil, pekerjaan dan bahan2 yang kite terdedah semasa bekerja dan banyak lagi lah.
tu ikut ape yang lecturer aku cakap la

p/s: makin banyak y aku belajar, makin rase tak selamat dunia ni...hmmm


Responses

0 Respones to "Lelaki Dengan Buah Dada Besar?"

Return to top of page Copyright © 2013 | ambooyat.com