GEMUK TAK CANTIK KE?



eee....gemuknye
eee....chubbynye
eee....sihatnye

macam2 eee... la kan
bukan takat orang lain y kata tapi kekadang empunya diri pun tak sonok bile badan dah GEMs<<(sedap siket sebut, pekataan asal gemok)
pasal tu la segala macam produk tuk kuruskan badan ade di jual
dari mesin, alat senaman, suplemen, jus kurus, teh kurus bagai

tapi betul ke gemuk ni tak cantik?
meh tengok kat bawah ni

mase CT tengah selim melim

gambar Siti Nurhaliza lagi! huhuk saje nak wat model tuk ambooyats@blog.
dan tengok pulak gambar kat bawah ni

bile badan CT dah stat GEMs

dan
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

aiyoook...ni dah overdose hee

heee...so dah ada jawapan tak?
korang judge sendiri lah yek
y penting CT mantain comey :D


Responses

1 Respones to "GEMUK TAK CANTIK KE?"

Norsuriana said...
This comment has been removed by the author.
Return to top of page Copyright © 2013 | ambooyat.com