Apa Punya Mimpi Daa....



salam semua,

tadi kitorang nye kuliah satu je sampai tegari pastu terus balik

mase kat klas tadi cam biasa lah lecturer tu bagi lecture tapi ade selingan siket

tips memilih pasangan a.k.a suami hahak

so kalo pompuan ni nak kena cari suami 5-10 tahun lagi tua dari die

sebabnya pompuan lagi cepat matang dari lelaki dan cepat menopause

tahap optimum reproduktif pompuan pada umur 30 tahun

manakala lelaki pulak 40tahun (so tak heran lah ramai lelaki rase kembali muda pada umur ni)

untuk pasangan yang sama umur, bile dah capai usia 40tahun nanti mesti pompuan nampak lagi tua

tapi kalo yang pandai jaga kecantikan n kesihatan tu takde masalah kut,

so nak dijadikan cite balik kelas tadi aku pun terus memanjakan mata

boleh2 pulak aku mimpi dapat husbond yang.......

arghhh tidaaaaak!!

p/s: tak patot betul mimpi nih, kot ye pun bagi lah y hensem siket :D


Responses

0 Respones to "Apa Punya Mimpi Daa...."

Return to top of page Copyright © 2013 | ambooyat.com