akan datang NUR KASIH THE MOVIE



Sebelum ni drama nur kasih mendapat sambutan hangat jutaan penonton
memang drama ni agak berkualiti
sebab citer melayu ni aku tak layan sangat, mengarut je lebih jalan cerita pun tah pape
tapi NurKasih ni kira memang boleh layan la...
y menariknya cara penampilan pelakon dalam drama tu
kat bawah ni gambar semasa pembuatan filem Nur Kasih The Movie di negara Jordan





Filem ni akan ditayangkan Mac 2011.
genre filem macam ni kalo diperbanyakan rasany takde masalah, kire boleh jual la
sebab cerita macam ni lah y betul2 dapat mengambarkan kehidupan orang melayu

tak lah asyik2 cerita rempit, bohsia, gangster y takde kemelayuannya...
semua nak cedok dari barat, sampai cicak pun boleh jadi cicakman
tu ok lagi cicakman, citer papaya tu lagi lah! mengarut. lebih2 lagi mase die dah betukar jadi kuat tu...eeee!tak logik sungguh!

p/s: citer indon ad juga y best!tapi bile dah meleret2 sampai 100++ episod dah tu ending pun hampeh, sampai skang aku tanak tengok lagi


Responses

4 Respones to "akan datang NUR KASIH THE MOVIE"

fara said...

yeay!! saya pun tak sabar nak tunggu cerita ni.. best.. i loike!!=p


August 18, 2010 at 10:26 PM
ejum said...

wah..msti meletop cite ni


August 18, 2010 at 10:29 PM
Nur Hawa Mohd Zin said...

salam
mmg menantikan dengan tak sabar...suke cerita berunsur macam ni...


August 18, 2010 at 10:33 PM
ambooyats said...

wah..ramai gak pemint nurkasih ek

hihi...nantikan tayangan di pawagam

promte sket :D


August 18, 2010 at 11:46 PM
Return to top of page Copyright © 2013 | ambooyat.com