My Favourite Sport



nak cerita sikit my favourite sport
kalau nak ikutkan saye taklah aktif bersukan sangat
tapi sukan yang memang dah jadi kegemaran sejak kecik lagi ialah badminton
||
kalau kat rumah tu tiap petang mesti nak main badminton
biase main dekat gelanggang, jadi faham-faham saja lah kalau angin dah bertiup penat berlari ke sana ke mari nak mengejar shuttlecock..maklum lah kawasan kampung angin petang sepoi-sepoi bahasa
bila nak start main memang kecoh dari budak kecik sampai yang besar
apa taknya raket ada dua je yang nak mainnya 7 ke 8 orang
jadi terpaksalah tunggu giliran dulu ye
tak pun pergi selongkar stor cari raket, tak kisah lah raket yang dah putus tali ke dah bengkok ke janji ada
yelah bukan nak buat perlawanan badminton macam yang kat tv tu, tapi saja nak bersuka-suka lagi ramai lagi meriah
||
pernah satu hari tu, tengah seronok bermain tibe-tibe shuttle kock menyangkut atas atap rumah
macam-macam cara kitorang guna nak dapatkan semula shuttle cock tu
jolok-jolok gune kayu, baling-baling batu tapi hampeh semua tak menjadi
dah penat mencuba, dah putus asa jadi kitorang duduklah berehat kat anak tangga
tak lama lepas tu, shuttle cock jatuh sendirinya akibat di tiup angin
huhu..angin oh angin walaupun engkau buat kitorang terkejar-kejar shuttlecock, engkau jugalah yang tolong dapatkannya semula
||
dah penat bermain hari pun dah senja
jadi kenalah bersihkan diri dulu
nak tahu apa rahsia kitorang kekal segar, sihat dan harum sepanjang masa
||
set produk adidas action 3

dengan adanya set adidas ini, bukan sahaja kekal segar sepanjang hari dan mengharumkan badan tetapi mampu memberi perlindungan daripada bakteria yang ada di sekeliling . sebab tu lah kami kekal sihat dan cergas.
||
walaupun tahap permainan ala-ala pemain amatur malaysia tapi produk adidas ni setaraf dengan yang pemain profesional guna tau.
acction3 juga turut menjayakan ProjectAlphaMY
||
Project Alpha Season 2 is presented by Adidas Action 3 and supported by P1 and MAS.


Responses

0 Respones to "My Favourite Sport"

Return to top of page Copyright © 2013 | ambooyat.com