!!!!......RESTORAN PELIK lg GANJIL...!!!!



korg suke makan kt mana
kedai mamak? gerai tepi jalan? old town? kfc?
hmm..tu je la tmpt2 makan y biasa dikunjungi
tapi
yang luar biasa ad jugak 
:
:
:
layan~~~
:
:
 :
1.condom restaurant kat Thailand
mcm lawak je... rase nak cucok je belon tu bg die nanges hihik
:
:
2. modern toilet restaurant kat Taiwan
 
  
kalo nak g buang air senang, tak yah lari ke tandas
:
:
3. hospital themed restaurant kat Latvia

 
 
  
tetibe die hidang mayat..tak ko pengsan
:
:
4. death themed restaurant kat Ukraine
 
  kalo die gantung pocong lg besh..tambah ramai y datang
:
:
5. cannibalistic restaurant kat Japan
 
tengok pn xsggup, makan apatah lg uhuk2
:
:
nak tengok lagi klik kat sini oke (^,^)v


Responses

7 Respones to "!!!!......RESTORAN PELIK lg GANJIL...!!!!"

shameel Iskandar said...

apa kata lepas ni, kita buat restoran yg hidang makanan dlm gelas atau cawan dan hidang minuman pula gunakan pinggan


March 7, 2010 at 6:39 PM
ambooyats said...

huhu ok gak tu..nk jd tokey
shameel jd waiter(:


March 7, 2010 at 10:02 PM
kaChaNG_dEwa said...

miahaha..cadangan si shameel aku skong spenoh jiwa n raga.baru la pelik


March 7, 2010 at 10:36 PM
ambooyats said...

a'ah xde lg kt msia tue
dewa lak jd chef oke..hihik


March 7, 2010 at 10:45 PM
itu bukan aku said...

restoran ala2 toilet ade kat sg wang kan? hahahaha


April 1, 2010 at 9:26 AM
ambooyats said...

yeke..tak pasan pon tgkat bape ek


April 1, 2010 at 4:47 PM
Return to top of page Copyright © 2013 | ambooyat.com